HTML

Én, Te, Ő

Miről szólok? Rólam. Rólad is ha belémnézel, a szemembe. Visszanézel magadra. És rá.. Őrá. Ő meg lehet hogy épp háttal van. A tükrőmben látni a színeit- fehéren feketén - Szivárványkodás.

Friss topikok

Linkblog

2008.08.30. 17:48 Indilwhen

Játékok

Ők

Magánszínház: Nem ttem fel, nem bizony. Ez délibáb-színház csupán, és te rángatod bábuságaidat.

Gyerekes - mondod s felvonod a szemŐLdököd. Igen! nevetek vissza rád. Csak ne félnél úgy tőlem.

"Gügye - mondod s LEmosolyogsz- ehelyett inkább csapd össze a tenyeredet s én megemelem a kalapomat!"- "Legyen ahogy mondod"- s FELnevetlek- lám én szeretem gügye boldogságaid....

Én

A bohócok örökké élnek. "Engem kérem kedves nagyérdemű nem komolyan venni, mert abba mindannyian belehalnánk."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://enteo.blog.hu/api/trackback/id/tr24641265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása